ANICE KNINSKA KRALJICE

Anice i pokala vina,
zapalit cu Krajinu do Knina
Zapalit cu dva, tri srpska staba,
da ja nisam dolazio daba.

Ej, Anice Kninska Kraljice
Ej, Anice Kninska Kraljice
Ej, Anice Kninska Kraljice

Zbog Anice i pokala vina,
zapalit cu Krajinu do Knina
Ej, Hrvati sjeti mo se Knina,
Hrvatskoga Kralja Zvonimira

Ej, Anice Kninska Kraljice
Ej, Anice Kninska Kraljice
Ej, Anice Kninska Kraljice

Crne noci, bijeli putevi
Crne noci, bijeli puteviMene zovu, zive u meni
Na mom dlanu crta srece
Ne postoji, niti nece, neka nece


Ranom zorom kad se budim
Ja te gledam, ja te ljubim
Dok ti ljubav svoju dajem
Ni sam ne znam dal' se kajem
Jer kad novi dan se rodiMene srce k'tebi vodi

Crne noci, bijeli putevi
Mene zovu, zive u meni
Na mom dlanu crta srece
Ne postoji, niti nece
Jer kad nova zora svane

Ja ti odo, moje lane

Crne noci, bijeli putevi
Mene zovu, zive umeni
Na mom dlanu crta srece
Ne postoji, niti nece